Serwis i reklamacje

Reklamacje

Warunki składania reklamacji określone są w regulaminie zamówień grzejników.

Grzejniki oferowane na naszej stronie są objęte gwarancją producenta. W przypadku reklamacji należy kontaktować się z P.H.U. ISOL BIS lub z dystrybutorem – jeżeli jego adres został wpisany na karcie gwarancyjnej. Podstawą wszczęcia procedury reklamacyjnej jest karta gwarancyjna i faktura VAT, które Klient otrzymuje drogą elektroniczną w e-mail lub u dystrybutora. Przesyłki prosimy wysyłać tylko kurierami DPD lub UPS na koszt odbiorcy (do P.H.U. ISOL ul. Szybowników 39/10, 64-920 Piła, nr. klienta uzyskasz pod nr.tel.: 67 214 71 32).


Firma SMARTA Sp. z o.o. prowadzi usługi montażu, napraw pogwarancyjnych i konserwacji grzejników.

W celu zamówienia usługi prosimy wysłać zgłoszenie na adres serwis@glamox.pl
lub skontaktować się telefonicznie pod numerem 500 111 694.

  • Wizyty serwisowe są możliwe w dni wolne od pracy (o dowolnej porze, do ustalenia).
  • Naprawa większości defektów jest wykonywana na miejscu, w trakcie jednej wizyty (niekoniecznie w lokalu Klienta – ze względów higienicznych).
  • Możliwy jest montaż grzejnika zastępczego w przypadku konieczności zabrania grzejnika Klienta do naprawy w serwisie.
  • Dojazd do klienta: 50 zł jednorazowo (kolejne wizyty na koszt serwisu).
  • W przypadku konieczności wznowienia ogrzewania w pomieszczeniach o szczególnym znaczeniu (dzieci, osoby starsze, chore, wymagania warunków produkcji itd) możliwe jest wykonanie usług w trybie nagłym (Emergency) na specjalnych warunkach (przyspieszony termin wizyty, stawka naprawcza podwyższona).

Zobacz szczegóły usług świadczonych przez firmę SMARTA Sp. z o.o.


Usługi montażu, konserwacji oraz serwisu pogwarancyjnego świadczone są przez spółkę SMARTA Sp. z o.o. Firma PHU Isol Bis nie podnosi odpowiedzialności za jakości świadczonych usług. Ewentualne reklamacje i uwagi dotyczące prosimy kierować bezpośrednio do firmy SMARTA Sp. z o.o.